catradio575.000 oients escolten Catalunya Ràdio cada dia, segons les dades de l’última onada de l’EGM Ràdio Catalunya fetes públiques avui. Amb aquesta xifra, l’emissora obté 55.000 seguidors més que en la mateixa onada de fa un any i torna a ser l’emissora que més creix.

«El matí de Catalunya Ràdio» aconsegueix una audiència de 472.000 oients diaris, i també augmenta 55.000 seguidors respecte de la mateixa onada de l’any passat. El programa que dirigeix Mònica Terribas és el magazín matinal que més puja en aquesta onada de l’EGM.

L’informatiu «Catalunya migdia», amb Òscar Fernández i Empar Moliner, amb 112.000 oients puja de 65.000 seguidors i la seva tertúlia és la més escoltada del país, de 15 a 16.

El magazín de les tardes, «Estat de Gràcia», amb Roger de Gràcia, aconsegueix 75.000 oients i en puja 8.000 pel que fa a la mateixa franja de l’onada del 2016.

El programa «Popap», amb Mariola Dinarès, aconsegueix 64.000 seguidors, la xifra més alta de la seva primera temporada. És el mateix nombre d’oients que escolten cada dia el nou programa esportiu «Tot costa», amb Jordi Costa i Sònia Gelmà.

El magazín esportiu «El Club de la Mitjanit», amb Francesc Garriga, obté 57.000 oients. L’informatiu «Catalunya vespre», amb Kílian Sebrià i Sílvia Cóppulo, l’escolten 46.000 persones cada dia.

Catalunya Ràdio lidera la matinada d’1 a 4 amb «La nit dels ignorants» de Xavier Solà i amb «Les 1001 nits» de Maria de la Pau Janer.

El cap de setmana, «El suplement», amb Ricard Ustrell, aconsegueix 331.000 oients els dissabtes i 243.000 els diumenges. L’esportiu «Tot gira», amb David Clupés, obté en aquesta onada 167.000 oients els dissabtes i 151.000 els diumenges. El programa «Mans», amb Quim Rutllant i Ester Plana, puja a 68.000 oients els dissabtes, i 85.000, els diumenges.

Segons les dades de l’EGM Ràdio Catalunya d’aquesta onada, Catalunya Informació obté 115.000 oients diaris i Catalunya Música, 49.000. Totes dues mantenen el lideratge en els seus àmbits.

Catalunya Ràdio puja d’audiència a les comarques de Barcelona, Girona i Tarragona. En aquesta última demarcació és l’emissora més escoltada.

Segons les dades de l’última onada de l’EGM Ràdio Catalunya, 575.000 persones escolten Catalunya Ràdio cada dia. Aquesta xifra representa un augment d’audiència de 55.000 persones respecte a la mateixa onada de l’any passat, amb un creixement del 10,6%. En un període en què augmenta el consum de la ràdio generalista un 4,5%, l’increment de Catalunya Ràdio és més de 6 punts superior.

Cada dia 472.000 oients escolten «El matí de Catalunya Ràdio», amb Mònica Terribas, el magazín matinal que més puja en aquesta onada de l’EGM. Aquestes dades indiquen un increment de 55.000 oients, un 13,2% més respecte de la mateixa onada de l’any anterior.

El «Catalunya migdia», amb Òscar Fernández i Empar Moliner, té la tertúlia més escoltada del país de 15 a 16 de dilluns a divendres, amb 112.000 oients diaris. Aquesta xifra representa un increment de 69.000 seguidors més que la mateixa franja en l’onada de l’any passat.

El programa «Popap», amb Mariola Dinarès, aconsegueix els millors resultats de la seva primera temporada en antena, i arriba als 64.000 oients. És el mateix nombre de seguidors que té el programa esportiu dels vespres de Catalunya Ràdio, «Tot costa», amb Jordi Costa i Sònia Gelmà.

El magazín de les tardes, «Estat de Gràcia», amb Roger de Gràcia, té 75.000 oients, amb un increment sobre la mateixa franja de l’any passat de gairebé el 12%.

El programa esportiu nocturn «El Club de la Mitjanit», amb Francesc Garriga, té 57.000 oients.

L’informatiu «Catalunya vespre», amb Kílian Sebrià i Sílvia Cóppulo, obté una audiència diària de 46.000 seguidors.

Catalunya Ràdio és l’emissora líder d’1 a 4 de la matinada. «La nit dels ignorants 2.0», amb Xavier Solà, puja d’audiència i arriba als 27.000 seguidors, i el programa «Les mil i una nits», amb Maria de la Pau Janer, l’escolten 8.000 persones cada dia.

Pel que fa a les demarcacions, Catalunya Ràdio és la més escoltada a les comarques de Tarragona, amb 80.000 seguidors. En aquest cas, augmenta un 12,7% respecte a la mateixa onada del 2016. A Barcelona, amb 382.000 oients, l’increment és del 10,7%, i a Girona, amb 72.000, del 18%.

El magazín matinal del cap de setmana, «El suplement», amb Ricard Ustrell, té 331.000 oients els dissabtes, i 243.000, els diumenges.

El programa esportiu de les tardes del cap de setmana, «Tot gira», amb David Clupés, té una audiència els dissabtes de 167.000 oients, amb un increment del 27,5%, i de 151.000 els diumenges.

El programa de cultura popular «Mans», amb Quim Rutllant i Ester Plana, té una pujada important d’audiència amb 68.000 oients els dissabtes, i 85.000 els diumenges.

«Generació digital», amb Albert Murillo, augmenta fins als 41.000 oients; «Solidaris», amb Adrià Bas, obté 24.000 seguidors i «En guàrdia!», amb Enric Calpena, arriba als 20.000.

Els programes d’iCat.cat que s’emeten les matinades del cap de setmana dins «La finestra iCat» aconsegueixen 19.000 oients.

Els canals temàtics del Grup d’Emissores de Catalunya Ràdio es mantenen líders en els seus àmbits: Catalunya Informació obté 115.000 seguidors i Catalunya Música augmenta un 25% l’audiència fins als 49.000.

En este artículo

Iniciar conversación

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.