Aquest matí ha tingut lloc la presentació de la temporada de tardor de TV3, en una videoconferència en què el seu director, Vicent Sanchis, ha repassat la programació, que arrenca amb tots els èxits de la cadena, però també amb novetats importants com ara “Els meus fills”, “Pop up xef” o “Buga Buga”, i una oferta en exclusiva per a l’àmbit digital.

Tot el bo i millor de la cadena per a una temporada que arriba sota el lema “Sempre endavant” i amb molta energia per estabilitzar les turbulències del moment que viu la societat.

Com cada setembre, TV3 estrena la temporada de tardor amb la presentació als mitjans d’aquesta aposta. Avui, i malgrat viure “en un temps de turbulències”, el director de la cadena, Vicent Sanchis, ha orquestrat una videoconferència en què s’han explicat les novetats de la graella. Per fer-ho, l’han acompanyat Sigfrid Gras, adjunt a la direcció i cap de Continguts i Programes de TV3, i Clara Cabezas, cap de Programació i Imatge de TV3.

“Som a l’inici d’un nou curs complicat”. Sanchis ha començat la presentació amb aquesta analogia, que fa referència a l’esforç i a les condicions “dures i difícils amb què treballen els professionals del sector de la televisió, igual que passa amb altres àmbits”. Les primeres paraules, doncs, han estat un reconeixement “a tota la gent d’aquesta casa per l’esforç, que no es veu des de fora, i que representa treballar amb les dificultats que imposa la Covid.”

Tot seguit ha entrat en matèria per parlar d’una programació que aquest any és “continuista amb alguna novetat”, perquè a l’estiu ha funcionat molt bé i ha mantingut el lideratge durant els mesos de juliol i agost, que són especialment difícils.

En un repàs diari dels espais que ompliran el “daytime” i el “primetime”, Sanchis s’ha aturat per parlar de la continuïtat de “Com si fos ahir” i “Polònia”, que s’ha vist perillar durant l’estiu, i s’ha mostrat molt satisfet perquè “gràcies a l’aportació del govern, ja els tornem a tenir aquí”.

La cadena continua amb un “daytime” basat en la informació d’actualitat, amb “Els matins” i “Planta baixa”, un “prime time” amb tots els programes d’èxit de la cadena, i uns informatius, líders absoluts i referència en totes les seves edicions.

Com a represes d’èxits anteriors ha destacat “Merlí: Sapere aude”, “Al cotxe!”, un “Foraster” una mica diferent, els documentals de “Sense ficció”, i els clàssics irrenunciables que representen “APM?”, “Joc de cartes” o “Preguntes freqüents”. Però també ha citat les novetats “Pop up xef” i “Els meus fills”, i d’“El bolo” i “Buga buga”.

Aquesta tardor, a més, TV3 fa una aposta prioritària en l’àmbit digital, amb cinc projectes que s’estrenaran exclusivament a les xarxes i que comencen amb la segona temporada de “Bricoheroes”.

A més a més, Sanchis també ha anunciat l’estrena conjunta amb À Punt i IB3 de “La mort de Guillem”, estrenada al Festival de Málaga, per al proper 2 d’octubre.

En un comiat esperançador, Sanchis ha explicat que a partir del gener, i amb l’aportació del Departament de Cultura, “esperem anunciar més novetats, per a una televisió de Catalunya líder, que cada dia vol treballar una mica millor, per continuar gaudint de l’èxit amb què l’avala l’audiència, que l’ha situat líder indiscutible durant més de deu anys consecutius.”

En aquest sentit, i responent a pregunta formulada per Neeo.es, ha indicat que serà a partir de gener quan es comencin a replantejar els canals de la Corporació, un cop el Consell de Govern n’hagi aprovat els canvis. Recordem que la idea és mantenir TV3 i el 3/24 com a canals independents, però reforçar el Súper 3 amb una franja més juvenil i que Esport 3 i el 33 comparteixin canal.

TV3 arrenca, doncs, la temporada més important de l’any amb una programació potent i totes les garanties per continuar mirant “sempre endavant”.

N. P. i elaboració pròpia

En este artículo

Iniciar conversación

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.