Segons la segona onada de l’EGM (Estudi General de Mitjans) d’aquest 2024, Flaix FM suma 284.000 oients diaris, exactament els mateixos que a la primera onada realitzada fa poc més de dos mesos, a finals d’abril. Aquests resultats els hi permeten seguir en el podi sent la segona ràdio musical més escoltada de Catalunya i mantenint la xifra més alta de les últimes 25 onades. A més, Flaix FM ens converteix en la ràdio musical més escoltada a Tarragona i Lleida.
El Flaix Matí segueix pujant el número d’oients i després d’arribar als 145.000 a l’abril, ara n’aconsegueix 168.000, una pujada de 23.000 oients en relació a l’última xifra i 80.000 oients més en relació a fa 1 any. Aquestes dades el situen com el tercer matinal més escoltat de les ràdios musicals, a només 2.000 oients de la primera posició.
Per altra banda, son 104.000 oients els que ens segueixen escoltant a partir de les 11 h convertint Flaix FM en la ràdio musical més escoltada fins les 14 h. Per la tarda, l’Interactua suma 69.000 oients diaris i el Flaix Urban amb 43.000 és el programa líder de la seva franja horaria, de 20 h a 23 h. Durant el cap de setmana, 19.000 son fidels seguidors al Flaix Running, 40.000 del Calibre 45 i 154.000 del les sessions del Warm Up, mesclades per Sergi Domene.
Flaixbac suma 258.000 oients diaris
Per la seva part, Flaixbac suma un total de 258.000 oients diaris. A més, Flaixbac creix notablement a Barcelona amb 22.000 oients diaris més respecte a l’onada anterior i suma un total de 199.000 oients diaris a la capital catalana.
De dilluns a divendres, de 6 a 12 h, «El Matí i la Mare que el Va Parir», programa presentat pel Carles Pérez, acompanyat de la Clara Bosch, l’Oriol Dalmau i el Marc Casanovas sumen un total de 175.000 oients diaris que es desperten cada matí amb el millor humor i entreteniment.
La fórmula de Flaixbac amb «Només Èxits» de Xavi Dalmau, de 12 a 14 h, suma un total de 44.000 oients diaris (+2.000 respecte de l’onada anterior) i el seu relleu a l’antena, de 14 a 16 h, en Jordi Plans també creix fins als 57.000 oients, 25.000 més respecte a l’onada anterior.
De 16 a 20 hores, el «Feedbac», presentat per l’Albert Planadevall i la Mar Arans, es reafirma com un dels programes de referència de les tardes amb 100.000 oients diaris, 5.000 més respecte de la primera onada de l’EGM de 2024.
Pel que fa al torn de nit amb el «Bacstage» de Marc Frigola i Mariona Córdoba el programa suma un total de 18.000 oients diaris.
Els dissabtes al matí l’Àlex Mata congrega a 85.000 oients amb la seva fórmula musical de 9 a 12 h. Seguidament, «El Vermut del Llucià Ferrer», de 12 a 14 h, en suma 53.000 i guanya 14.000 oients respecte de la primera onada del 2024. A la tarda de dissabte l’Eudald Puig arriba fins als 104.000 oients, de 14 a 21 h.
Els diumenges l’Àlex Mata acumula de 9 a 14 hores 100.000 oients i l’Eudald Puig 37.000 de 14 a 17 hores. Unes dades que confirmen que la fórmula de Flaixbac dels caps de setmana és una de les apostes d’entreteniment preferides pels oients del país.
Pel que fa a «La Llista», programa insígnia de Flaixbac que dona a conèixer tots els èxits del moment i el nou número 1 de cada setmana a la ràdio musical de Catalunya, suma un total de 26.000 oients diaris que acompanyen Jordi Cuadras de 17 a 21 hores.