Tant El matí de Catalunya Ràdio, amb Ricard Ustrell, com l’emissora Catràdio registren el millor començament de temporada des del 2020. Les xifres de la tercera onada de l’EGM evidencien una nova etapa de creixement que posa les bases d’una nova aposta competitiva i de llarg recorregut.
El matí de Catalunya Ràdio ha obtingut 410.000 oients en aquesta tercera onada de l’EGM, i ha disparat l’audiència digital. El programa ha fet la millor temporada dels últims sis anys.
Des que Ricard Ustrell encapçala l’equip, s’han superat els 2,2 milions de reproduccions d’àudio. El programa creix un 39% en dispositius únics setmanals i ha duplicat les reproduccions d’àudio a la carta setmanals respecte a la temporada passada.
Líders i compromesos
Pel que fa als informatius, el Catalunya migdia, amb Òscar Fernández, en el seu retorn al format de dues hores, registra 98.000 oients.
El programa esportiu Tot costa, presentat per Jordi Costa i Sònia Gelmà, obté una audiència de 110.00 oients i és el programa esportiu més escoltat de Catalunya. A més, té 49.000 oients més a Esport3. Aquest temporada ja supera les 733.000 reproduccions d’àudio. El programa «Solidaris», amb Mercè Folch, també és líder de la seva franja amb 78.000 oients.
El búnquer, amb en Peyu, Jair Domínguez i Neus Rossell, acredita 67.000 oients a l’antena de Catràdio. El programa, que recentment ha obtingut un Premi Ondas, està fent la millor temporada digital des de l’estrena del programa.
Amb 25.135 dispositius únics setmanals, obté la millor audiència de la història del programa, un +71% més que la seva primera temporada del 2020-2021. És el segon programa de Catràdio amb més reproduccions després de «Crims». En el que portem de temporada, ja supera el milió de reproduccions d’àudio a la plataforma 3Cat.
Referents entre el públic jove i femení
Catalunya Ràdio ha obtingut 591.000 oients en aquesta tercera onada i és l’emissora preferida pel públic femení i amb una audiència de perfil més rejovenit per sota dels 34 anys.
El programa «Les dones i els dies», amb Montse Virgili, entra amb força a la graella diaria, amb 56.000 oients, i millora la seva audiència.
La millor temporada digital d'»El suplement»
Al cap de setmana, «El suplement», amb Roger Escapa, ha pujat respecte a fa un any, amb 27.000 els dissabtes i 19.000 els diumenges. En audiència digital, està fent la millor temporada des de l’estrena del programa. Des de principi de temporada, el magazin acumula 913.000 reproduccions d’àudio i creix un 55%.